torsdag 18 maj 2017

Tandläkarbesök igen!

Den här gången var det inte akut som tur var, trots att ytterligare en bit till helt plötsligt ramlade bort från den av mig hatade och av alla tandläkare så omhuldade tanden förra helgen. Men faktum är att t o m min tandläkare erkände att den inte har läkt ordentligt sen rotfyllningen för fyra år sen (är det verkligen så längesen?). Så nu har jag att välja mellan en ny rotfyllning och en krona till en kostnad av c:a 9000kr eller att dra ut eländet á c:a 2000kr. Åh, vilket dilemma! Men jag behövde inte bestämma mig med en gång, så jag får väl fundera lite på det.

Man har i alla fall snygg utsikt när man ligger i tandläkarstolen - jobbet! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...