torsdag 18 januari 2018

Toffeltant

Nu verkar det som om vintern har kommit på allvar med snö och allt. Det är ju så dags, den skulle ju ha kommit till jul! Men man får försöka göra det bästa av det. Efter att ha pulsat omkring i snön under lunchen...



...gick jag och hämtade ut ett paket som jag fått avisering på och det visade sig innehålla fårskinnstofflorna som jag hade beställt!

De kommer från Rizzo och kostade 324,50kr, nedsatta med 50% från 649kr. Jag har velat ha ett par riktiga fårskinnstofflor ett bra men inte hittat några jag verkligen gillade. Tills nu! Jag blev alldeles kär i de här. Så nu är jag en toffeltant!


Och inte nog med att de är rosa och fina, de är riktigt sköna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...