Ibland blir det nästan skrattretande när man har med stora företag och myndigheter att göra. Jag fick en felaktig faktura från Telia och ringde och påpekade detta (efter att ha suttit 32 minuter i telefonkö - tur att man kan jobba under tiden!). Personen (jajamensan, en riktig människa!) som jag till slut fick prata med bad så hemskt mycket om ursäkt å Telias vägnar och lovade att fixa till felet. Och det har han tydligen gjort för nu har jag fått en ny faktura som ska ersätta den felaktiga:
Observera att jag måste betala de 0 kronorna senast den 2 oktober! Undrar vad som händer om jag inte gör det? Går det till inkasso då? Nåja, det är lätt att raljera men visst är det lite löjligt?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Afternoon Tea i Mem
Det är Afternoon Tea som gäller för mig den här hösten. Den andra i ordningen gick av stapeln på Kanalmagsinet i Mem. Det var Maria, Anet...

-
Jag får inte finnar ofta men när jag får det är det alltid stora monsterblaffor på väldigt framträdande ställen. Som nu till exempel! Det ha...
-
Den här veckan har varit så fullmatad att jag knappt har haft tid att gå igenom förra veckans outfits men här är de i alla fall:
-
Igår var det vår avdelnings traditionella sommaravslutning. Som vanligt var det god mat och trevligt samkväm - och så det obligatoriska musi...
Hej Lisa!
SvaraRaderaJa, det verkar faktiskt lite löjligt att vi faktiskt skickar ut en ny faktura till dig, där du ska betala 0kr innan den 2:a oktober. Denna kommer självfallet inte skickas vidare till inkasso, då du inte ska betala något till oss! :)
Kul att vi gav dig ett gott skratt iaf! :)
Du är alltid välkommen att skriva till oss på vår Facebooksida, om du skulle ha några fler frågor!
Jag får önska dig en fin söndag!
Med vänliga hälsningar
Fredrik Björn
Social Media Relations