måndag 23 februari 2009

Rapport från spelkvällen

I torsdags förra veckan var det spelkväll för vår lilla spelklubb. För er som inte vet vad det innebär kan jag berätta att vi träffas några tjejer ungefär en gång i månaden och spelar olika spel.

Naturligtvis ingår en massa god mat också (och godis! Man får inte glömma godiset!). Den här gången träffades vi hos Maria S-H och efter att vi smörjt kråset (goda pajer, både till mat och till efterrätt), så spelade vi Riket. Vilket osökt för oss in på dagens tips: Riket, alltså! Det är ett trevligt spel om man gillar historia, vilket ju jag gör. Billigt var det också - jag köpte mitt spel på ÖoB för 75:- (och se där hade vi dagens Rea-fynd också! Jösses, idag är jag på G!).


Mer skriver jag inte om det, utan ni får njuta av bilder på spelet och de trevliga deltagarna istället.











2 kommentarer:

  1. Stämningen verkar vara på topp mycket skratt och glada miner, man blir ju sugen på att vara med på era spelkvällar;)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, jag håller med Phoebe :) Man blev sugen när man tittar på dina bilder.
    Vi kanske borde arrangerar en kväll med lite spel eller?
    Ah.... Du är utmanad av mig!! (Titta på min blogg!)
    * kram *

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...