torsdag 18 februari 2010

Tråkvecka

Det verkar pågå någon slags sporttävling just nu någonstans i världen. Det innebär att alla människor är fullständigt urtråkiga och bara ska se på TV hela tiden (mer än vanligt, alltså!). Så jag har fått roa mig själv bäst det går den här veckan och då har jag naturligtvis ägnat mig åt min egen paradsport – den, där jag är ständig guldmedaljör och förmodligen världsmästare, nämligen Shopping. (Har jag berättat att de kallar mig Lisa LaRea på jobbet?)

För att vara trogen mitt nyårslöfte från förrförra året så har jag varit inne på Sid & Sally (mina nya bästisar!) och shoppat lite accessoarer.

Här förevisar Signe stolt mina två nyinköpta väskor och en av halsdukarna:

Scarf, Atlas Design Pris: 139 kr (549 kr)
Svart väska Blissy, Friis Company Pris: 189 kr (749 kr)
Mönstrad väska Bonea, Friis Company Pris: 199 kr (799 kr )


Scarf, Atlas Design Pris: 49 kr (149 kr )

Scarf, Atlas Design Pris: 99 kr (299 kr )

Jag köpte faktiskt också ett par svarta byxor från Casualise för 299kr (har kostat 995) men jag har ingen bild på dem. Ni får tro mig på mitt ord när jag säger att de sitter perfekt!

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa LaRea! Jag gillar namnet :D
    Väskan var ursnygg live. Du får gärna ta den gröna scarfen till jobebt också för att ta en närmare titt på den ;)
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Hola Lisa LaRea!! hihi
    Namnet passar dig PERFEKTT!!

    Din väska var skitsnygg..... vill ha en!!!

    Och det är INTE TRÅKIGT med OS!! Det är skitroligt!!!
    Har du kollat nu när Anja ramlade????

    Jag ringer dig imorgon lördag om vi åker till Norröping. kram

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...