fredag 12 mars 2010

Bottenskrap

Bara några få dagar till...! Nu är det snart slut på den här ett-inlägg-varje-dag-veckan och tack och lov för det, säger jag! Min stackars lilla ärthjärna är ansträngd till sitt yttersta för att hitta på något att skriva om varje dag och nu är den helt enkelt uttömd.

Idag har jag ingenting att skriva om, såvida ni inte brinner av otålighet att få höra att jag tillbringade 35 minuter på cross-trainern i morse (jag läste nästan ut den här månadens Allt om historia. Måste komma ihåg att fixa något att läsa under träningen till på måndag!) och fortfarande försöker spara på min arm.

I ren desperation kastar jag in några blandade outfits från de senaste veckorna. Jag erkänner att jag har slarvat med mina outfits på senare tiden men jag ska skärpa mig (om jag får ledigt någon gång från att skriva inlägg och allt tv-tittande!).









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...