fredag 23 april 2010

Guldvittring

Hurra! Dolphins har precis spöat Plannja i första finalmatchen! 104-95! Nu behöver de bara utklassa dem i två matcher i Luleå också, innan de tar hem guldet på hemmaplan nästa torsdag. Då har jag biljetter! Kom igen nu, allihopa: SM-guld, SM-guld, SM-guuuuuuhuld!



Läs mer här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...