fredag 30 juli 2010

Träningsröta

Jag tror jag har kommit in i en träningsröta - det är uuuuuurjobbigt och dööööööötrist att träna just nu. Dessutom tycker jag inte att jag märker något resultat. Antagligen är det dags att lägga om träningen på något sätt men jag vet inte riktigt på vilket sätt. Jag fick tips av Kalle på jobbet att jag skulle boka en tid med en personlig tränare och få lite nya, anpassade träningstips och det låter faktiskt som en bra idé. Jag får nog vänta tills semestertiden är över, dock, just nu verkar det vara ont om personliga tränare.

I alla fall, för att överhuvudtaget klara mig igenom träningspasset i morse "roade" jag mig med att dokumentera vad jag gjorde.
STÄNGT!
Jag lyckas alltid komma några minuter för tidigt på mornarna, så jag får stå utanför och vänta på att de ska öppna. Hur patetiskt är det på en skala?
Jag har en ny träningsväska! När jag handlade på Ellos senast fick jag köpa en Adidas träningsväska (med vattenflaska!) för 29kr.

Min gamla kompis crosstrainern är laddad för en glädjefylld (?) halvtimme. Få se nu: Vattenflaska? - Jäpp! Handduk? - Oh ja! Allt om Historia? - Jajamen!
Då var man redo för uppvärmningen, då!


Fortsättning följer... någon gång!


Jag orkade inte riktigt hålla på att dokumentera längre. Ni får se resten av passet nästa gång jag har idétorka. (Kanske!)

2 kommentarer:

  1. Schysst! Jag har letar ofta efter träningsväskor men hittar aldrig en som passar och till bra pris. Fast jag tror att jag fortfarande föredrar rygsäcksvarianten (enklare när man cyklar och sånt). Men ursnygg var den!
    Hoppas att en tid med en personlig tränare hjälper att höja inspirationen. Kanske borde jag göra samma sak...
    Trevlig helg!!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Jag är säkert att en PT kommer att ger dig massa inspiration. Eller läs min blogg... hi hi där finns inspiration också!! :)

    Du Eva... du får inte ta en PT just nu!! Du får ta hand om lille Erik än så länge!!

    Trevlig helg! kram

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...