torsdag 11 november 2010

Fika

Ni kanske har märkt att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu? Det är bara jobba, äta, sova!

Så den här veckans höjdpunkt var att Eva och jag var och fikade idag på eftermiddagen. Och eftersom Conny är i Mexico och gnäller över värmen (!) och inte kan få oss att känna oss som matvrak, så passade vi naturligtvis på att svulla så mycket vi kunde.



Både morotskaka och varm choklad med vispgrädde! Mums!


Det är kanske sista gången på ett tag som Eva och jag kan fika tillsammans. El niños ankomst är visserligen inte planerad förrän om två veckor men man vet aldrig med de där små rackarna – ibland vill de ut snabbt.




Så medan Eva förbereder sig på totalt slaveri, ska jag försöka skaffa mig ett liv igen så jag har något att skriva om. Är det inte dags för rea snart igen?

1 kommentar:

  1. hehehe... tur att det var dämpat belysning i lokalen ;)
    Fikat ser riktigt mumsigt ut. Tack för lyxchokladen! Vi tar någon fika i december, antingen här eller i Norrköping :)
    Kram!
    /Eva

    SvaraRadera

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...