onsdag 15 december 2010

Julpyssel

Det händer inte så mycket nu. Det är bara jobba, äta, sova osv. Jag sparar mig för när Mitt Nya Liv börjar på måndag!

Men till och med jag blir uttråkad av att göra ingenting, så igår bestämde jag mig för att slå mig lös ordentligt och var på en kvällskurs hos Linda Moberg, Att skapa med blommor – jul.

Jag hade förberett mig ordentligt genom att gå till Clas Ohlson och köpa en sekatör.




Sedan började det roliga!






Jag tyckte vi hann med en hel del, faktiskt. Jag gjorde en dörrprydnad (heter det väl?)




...som jag ska ge bort. Jag vet precis var den borde passa :-)

Jag blev också oerhört stolt över min lilla julgrupp som jag tänker behålla själv.




Det var jättekul! Nästa gång det är dags är den 12 april, då ska jag nog dit och göra något påskigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...