lördag 5 februari 2011

Lördag

Ni kanske har fått för er att det inte har blivit några Dagens träningsbilder från onsdag och fredag den här veckan och det har ni rätt i. Jag har nämligen inte varit och tränat sedan i måndags p g a att jag har haft något mystiskt krångel med magen, antagligen magkatarr. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det men jag har laddat upp med Link, ProViva, Actimel och knäckebröd och ska försöka kurera mig under helgen. Förhoppningsvis är det bättre redan på måndag, så jag kan träna då.

I väntan på att något roligt ska hända fick jag för att testa någon slags hårprodukt jag tror jag har fått med någon månadstidning (vilket år minns jag inte). Mitt hår är så tråkigt så här års så jag ville pigga upp det lite. Jag är inget bra på att färga och labba med mitt hår, så det här schampo-med-färg-medlet verkade som en bra idé.



Men jag tyckte inte det blev någon större skillnad! Eller vad säger ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...