torsdag 7 april 2011

Fynd i efterhand, del 3

Förra veckan när jag var på väg och skulle färga mina ögonbryn och fransar inför nästa ögontatueringsomgång, råkade jag springa förbi Speet Spirit som hade hängt ut en ställning med plagg nedsatta till 399kr ”oavsett tidigare pris”. Jag älskar ju sånt, så jag var tvungen att stanna och titta lite trots att jag var ute i sista minuten. Och naturligtvis hittade jag två toppar till sommaren. Båda kommer från Custommade och har kostat 899kr (den helsvarta) och 999kr.



Nu är jag nog snart ifatt med mitt fyndrapporterande – det här går ju som på räls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...