lördag 9 april 2011

Med nya ögon

Idag var jag hos Felicia för uppföljning och påfyllning av min eyeliner-tatuering. Eftersom jag blev så kanonnöjd med tatueringen på ögonlocket, bad jag om att få eyeliner under ögat också och jag vet redan att jag kommer att bli lika nöjd med den också. Felicia är verkligen jätteduktig och dessutom är hon jättetrevlig också – jag kan rekommendera henne varmt till alla som vill tatuera sina ögon! Hon har en klinik i Göteborg som heter Medical Beauty Clinic och som ligger på Vasagatan 38 (hon håller på och byter hemsida just nu, så därför har jag ingen adress till den) och när hon är i Norrköping håller hon till på Sussie's Styling Team.

Vi kör en repris på före-bilden – alltså innan jag var hos Felicia första gången.



Och här kommer bilden efter att jag var där idag. Jag är fortfarande lite rödögd och kanske lite svullen efter tatueringen men jag tycker det ser bra ut, eller hur?


Ni anar inte hur skönt det är att kliva upp på morgonen och se riktigt pigg ut jämfört med vad man är van vid. Jag fattar bara inte varför jag inte har gjort det här för länge sedan!

1 kommentar:

  1. Det ser jättebra ut! Du ser piggare och snyggare ut!
    Kram

    PS Vi åkte inte till Norrk idag. Michelle är sjuk!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...