onsdag 20 april 2011

Shopaholic?

Det var väl oundvikligt, antar jag, och nu har det hänt! Någon har lämnat mitt namn till en undersökning om köpberoende! Så idag har jag varit tvungen att försv… - svara på en massa frågor om mitt köpbeteende från två forskare och jag tror att jag lyckades dup… - få dem att inse att deras kriterier inte stämmer in på mig. Phew!

Men nog om det! Igår var jag på abonnentkväll på teatern för att få reda på vad som ska spelas nästa säsong. Det blir bra, tror jag. Farliga förbindelser ser jag fram emot, trots att jag säkert kommer att sakna John Malkovich, Enron lät intressant, Nationen är tydligen inte skriven än men det blir säkert bra och så då Hamlet - igen! - jag kan nog f-n snart spela Hamlet själv med tanke på hur många jag sett den! Men det är OK! Det tråkiga är att Pontus Plaenge bara ska regissera och inte spela Hamlet själv (som han gör så bra!) men det är smällar man får ta.

På basketfronten ingen SM-final i sikte! I måndags spelade de som krattor och trots att Frannie jobbade så hårt fick de så mycket spö som de förtjänade! Nu gäller det att de vinner i Luleå ikväll, annars blir det definitivt inget SM-guld! Jag tänker ju inte hålla andan, då!




Frannie var den enda som gjorde ett bra jobb i måndags!

2 kommentarer:

  1. Och vann gjorde dom! Då får vi se Frannie två gånger till (minst) den här säsongen. :-) Så det är värt att fortsätta abonnera även nästa säsong alltså? Vi har nog inte tänkt sluta, men ändå...

    SvaraRadera
  2. Jaaa, men jag fattar inte varför de inte kan anstränga sig lite när jag har betalat 175 spänn för att se dem! Istället smyger de omkring och vinner uppe i Luleå!

    Och jag tror det blir en bra nästa säsong!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...