måndag 23 maj 2011

Kort uppdatering

Jag har haft så himla mycket att göra idag att jag inte har hunnit uppdatera er om mina lägenhetsaffärer, så här kommer en kort uppdatering:

Nu är lägenheten såld, tyvärr inte för så mycket som jag hade hoppats men jag är nöjd ändå. Jag lämnade lite rabatt mot att köparna gick med på att inte flytta in förrän i februari-mars när jag flyttar till min nya lägenhet. Det är ju det jag har varit mest orolig för, att jag skulle vara tvungen att flytta två gånger men de går med på att vänta. På torsdag skriver vi kontrakt och sedan hoppas vi att inget går åt h-e, t ex att Herr Schicklgruber (ordförande i vår förening) krånglar med att släppa in köparna i föreningen. Jag tror dock inte han gör det, han är så lycklig över att jag ska flytta att han nästan var hövlig mot mig i lördags!

Så ligger det alltså till. Jag återkommer med lite närmare detaljer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...