torsdag 5 maj 2011

Småfynd

Nu har jag faktiskt legat vääääldigt lågt med mitt shoppande ett tag (jag har inte haft tid, det har varit så mycket basket! Men det tar i vilket fall slut ikväll...) men jag har faktiskt gjort några små fynd bara för att hålla mig i form. Den senaste tiden har det ju varit sommarshopping som har gällt och jag släpade upp mina vinterkläder på vinden redan förrförra helgen i tron att jag inte skulle behöva dem igen förrän i oktober. Men ack, vad jag bedrog mig! Igår morse funderade jag på att gå upp och hämta ner dunjackan igen men jag bestämde mig för lager-på-lager istället!

I alla fall - när sommaren än kommer, så är jag väl rustad!



Esprit Casual Blus från Ellos, 195kr (399)



Esprit Casual Jumper, också Ellos, 245kr (499)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar blusen!!!
    Jag vill ha sommar ..

    När ska vi ses?

    SvaraRadera
  2. Ahh, jag tänkte väl att den skulle tilltala dig. Och visst var den billig!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...