måndag 18 juli 2011

Tränings-tips

Jag skulle egentligen har cyklat till gymmet och tränat i morse men när jag vaknade kunde jag höra att det spöregnade, så jag borrade ner mig i kudden igen och sov en timme till.

För att i viss mån kompensera för denna uraktlåtenhet tittade jag på min nya tränings-dvd när jag åt frukost i stället.


Tränings-dvder är ju en av mina (inte ett dugg hemliga) passioner och jag blir alltid lika glad när jag hittar en riktig pärla. Nu tycker jag ju inte att just den här är så lätt som den själv påstår men å andra sidan är det ju faktiskt rytm och koordination som jag behöver lära mig. Som tur är finns det en Tutorial-del, där de går igenom alla – i mitt tycke – svåra steg och jag har faktiskt inte kommit längre än. Men det blir nog bra när jag har tittat på den fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...