söndag 11 september 2011

Soffhelg

Det här är min soffa!
Bortsett från några korta räder mot kylskåpet och en och annan utflykt till badrummet, har större delen av helgen tillbringats just här, om inte direkt i feberfrossa så i alla fall i ganska hängigt tillstånd. Jag har sett hela första säsongen av Murdoch Mysteries och halva andra (åååhhh, det är så bra, så bra!). Jag hade ju tänkt spara dem till långa, mörka höst- och vinterkvällar framöver men jag är rädd att de kommer att ha tagit slut när de långa, mörka kvällarna väl kommer igång ordentligt. Så jag får väl börja om från början med Stargate SG-1 igen. Det kan jag leva med!

Men nu måste jag börja förbereda mig för jobbet imorgon igen. Som vanligt har jag ju inte tid att vara sjuk - massor att göra både på jobbet och utanför - så det gäller att förbereda ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...