onsdag 2 november 2011

Från vår till höst på 24 timmar (drygt)

Jag vill inte påstå att det kom som en chock men nog är det skillnad alltid!

Det här åkte jag ifrån i lördags:

Och det här möttes jag av när jag kom hem:

Och så mörkt det är! Jag trodde att jag hade ställt om klockan fel när den ringde i går morse, det var som att gå upp mitt i natten.

Men jag gillar hösten! Alla vackra färger, den friska, klara luften, de snygga höstkläderna... Det är bara det att det händer så mycket på två veckor - jag hann nog inte riktigt med. Men jag vänjer mig nog snart. Och jag har ju flytten att se fram emot :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...