fredag 11 november 2011

Gamla fynd

Jag har missat att rapportera några rea-fynd, upptäckte jag. De är från slutet av sommaren och jag hade liksom glömt bort dem.




Jag har slarvat enormt med shoppingen på senaste tiden. Det är nog för att jag för tillfället bara har inredning i huvudet. Inredning av min nya lägenhet, alltså! Man kan säga att jag har en plan. Tyvärr sprack den planen delvis förra veckan när jag blev överbjuden på en auktion på ett ursnyggt skåp som jag hade tänkt ha som TV-bänk. Men nu har jag slickat mina sår och är på G igen. Man blir ju inte världsmästare i tungviktsshopping genom att vara mesig och nu är det handskar av! Och det är ju faktiskt några månader kvar tills jag flyttar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...