onsdag 23 november 2011

TV-bänk

Ni kanske inte har märkt något men det enda jag har i huvudet just nu är flytten!

Igår var jag och skrev på kontraktet, så nu finns det ingen återvändo. För tillfället väntar jag bara på alla möbelrea-annonser som (väl?) brukar dyka upp innan jul.

Jag försökte ropa in ett jättesnyggt kinesiskt lackskåp på auktion men blev rejält överbjuden och det gråter jag mig fortfarande till söms över. Frågan är om jag ska ha is i magen och hoppas på att något liknande dyker upp eller om jag ska satsa på något lite mer tillgängligt, fast inte lika snyggt.

Vad tror ni om det här?

Det finns, lite otippat, på Rusta för 1995kr. Det är 80cm högt, kanske lite för högt för en TV-bänk som jag hade tänkt ha det till. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...