tisdag 27 december 2011

Dagens träningsbild

Aldrig någonsin har väl motståndet mot att gå och träna varit större än idag men jag släpade mig iväg och som vanligt kändes det mycket bättre när jag väl var där. (För att inte tala om efteråt!) Eftersom det var så länge sedan jag styrketränade senast, tog jag det vääääldigt lugnt: 20 minuters crosstrainer och några utvalda ben- och armövningar med ganska låga vikter. Jag vill ha träningsvärk men inte så mycket att jag inte tar mig ur sängen! Jag ska fika med Maria i morgon och det ser så illa ut om hon måste lyfta koppen åt mig när jag ska dricka te.
Och nu - ner och röja i källaren igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...