fredag 13 januari 2012

Bakteriehärdad

Utifall ni har saknat mig kan jag berätta att jag hann vara på jobbet en (1) dag efter julledighet och förkylning, sedan däckades jag av en av de värsta farsoterna människosläktet har drabbats av, nämligen maginfluensa!

Det är så sällan (tack och lov!) jag får maginfluensa, att jag hinner glömma hur vidrigt, äckligt och plågsamt det är mellan gångerna. Usch, jag vill aldrig mer vara med om det!!!

Men nu är jag i alla fall frisk, även om man känner sig som er urvriden disktrasa efteråt, och har börjat äta så smått igen!
Och medan jag har lidit alla helvetets kval har jorden tydligen fortsatt att snurra och mina arbetskamrater har varit på Lunch Beat utan mig. F-n också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...