lördag 28 april 2012

Det var Hamlets fel...

Så här var det: Jag skulle gå och se Hamlet
Snygg poster!

(som naturligtvis var fantastiskt bra, precis som förväntat!) och råkade komma i väg lite tidigt till föreställningen som började kl 19.

Medan jag stod där och väntade på Marie, kom jag ju på att Casall fortfarande hade utförsäljning tvärs över gatan! Alltså gick jag dit för att "bara titta".
Det blev ett par träningsbyxor för 200kr, fyra linnen för 300kr (de hade 4 för 3 av någon anledning - kanske för att det bara var en halvtimme kvar tills de stängde!) och ett par rosa mysbyxor för 50kr - allt som jag var tvungen att sitta och ha i en plastpåse vid fötterna under hela föreställningen.

Alltså, det var Hamlets fel!

2 kommentarer:

  1. Oh nej!!! Jag ville också ha!! Frågade du inte om de kommer att sälja mer?
    Shit! Varför åkte jag inte dit igen???!!
    Om du ångrar dig köper jag några av dina linnen du köpte!! :)

    SvaraRadera
  2. De sade faktiskt att de skulle skicka det som blev över upp till Stockholm. Kanske ska de ha en utförsäljning där också...?

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...