torsdag 14 juni 2012

Full rulle

Ni kanske har märkt att jag varit iväg på en massa saker - utflykt, konferens och nu idag och i morgon är jag borta på kurs - så jag hinner knappt med något annat. Däremot har jag lärt mig blogga med jobbtelefonen, en färdighet som jag tänker förfina och förädla i framtiden.

Det är ju studenttider nu och när jag var på väg hem genom parken förut såg jag den här lilla ensamma och övergivna krukväxten på en soptunna utanför Matteus kyrka.
Det är uppenbart att den blev bortglömd i allt virrvarr och firande. Hoppas det kommer någon som tar hand om den och ger den nytt hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...