söndag 3 juni 2012

Mer balkong

Trots det trista vädret under helgen så har jag jobbat för att få balkongen fin till den dag det är varmt nog att sitta där ute. Jag har varit ytterligare en sväng på Plantagen för att köpa lite mer jord och några plantor till, så just nu ser det ut så här:
Jordgubbar, som jag hoppas på att kunna skörda till midsommar (om jag så ska vara tvungen att använda sollampa!)

Mina balkonglådor med pelargoner och murgröna!

Jag köpte några röda blommor jag glömt namnet på (men visst är de fina?) och två Kärleksört som jag hoppas ska blomma till hösten!

Om det blir varmt och sol någon gång, tror jag det kommer att bli riktigt mysigt!

Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äntligen Rhododendrondalen

Förra veckan kom vi ju tyvärr inte iväg till Rhododendrondalen p g a vädret men idag fanns det inget som stoppade oss! Däremot struntade vi...