onsdag 25 juli 2012

Rea-fynd

Det är inte bara träna man kan göra på semestern - man kan ju shoppa också! Och jag har faktiskt småshoppat lite grann för att hålla visa-kortet i form.

Bl a har jag fyndat en röd klänning på Esprit:
Har kostat 599kr, nedsatt med 70% till 180kr!
Det roliga är att jag redan har samma modell i svart som jag har reafyndat tidigare. Lite mysko är det - när jag letade på bloggen efter när jag köpte den svarta så hittar jag den inte, det verkar inte bättre än att jag har missat att rapportera ett rea-fynd! Dessutom ligger den svarta i tvättkorgen eftersom jag använde den förra veckan så ni får helt enkelt använda fantasin! Den svarta ser ut som den ovan, fast - naturligtvis - svart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...