torsdag 13 september 2012

Nya fynd

Det var inte meningen att jag skulle fynda idag men vad gör man... Det visade sig att MQ dels hade 20% på hela Bondelid-sortimentet och dels hade en stång nedsatta grejer, så jag passade på att fynda lite.

Jag har velat ha ett par mönstrade leggings ett tag nu och de här passade ju så bra till den svarta blusen.
Leggings 299kr och blusen 399kr och så 20% rabatt på det! Från Bondelid.

Jag föll även för den här blusen, jag tror den blir bra till jeans!
Har kostat 599kr, nedsatt till 399kr från Bondelid
Det slank även med ett icke-fynd i den här stickade tröjan men den var så billig så den räknas nästan som ett fynd!
Från Zoul, 399kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...