söndag 2 september 2012

Söndagsshopping

Eftersom jag inte hann med att ens snegla åt en affär under hela gårdagen när jag var och "shoppade" med nevöerna, så tog jag en sväng runt stan idag i stället! Jag skulle "bara titta" som vanligt men kom ju hem med några påsar i alla fall.

Jag gjorde en blixtvisit på Pagelle:
Klänning Part Two, 499kr – har kostat 999kr

Blå långkofta Soaked in Luxury, 99kr – har kostat 799kr (Jag vet inte vad jag ska ha den till men den var ju så billig!)

Brun skinnjacka Saki, 999kr – har kostat 1999kr (Jag är ju så sjukligt förtjust i skinn och just den bruna färgen på skinnjacka hade jag ju inte redan!)
Det jag egentligen var på jakt efter var en billig svart kavaj eftersom jag inte kommer i någon av mina dyra svarta kavajer (och jag ska ju inte alltid väga så här mycket!), så jag gick till H&M:
399kr är ett bra pris på en kavaj, tycker jag - nästan som ett reafynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...