måndag 22 oktober 2012

Färg

OK, jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit någonting på nästan en vecka men eftersom jag har legat hemma och varit sjuk, så har det inte direkt hänt någonting att skriva om. Jag har mest legat i soffan och sovit, om jag ska vara riktigt ärlig! De gånger jag har varit vaken (på dagtid) har min utsikt varit sån här:
Lindarna på andra sidan gatan i full höstprakt och min lilla ljung som hänger på balkongräcket - fint, va!

Och på tal om färger, så kan jag tipsa er om min arbetskamrats Lindas fina blogg Färgglatt. Där finns det underbara färger att vältra sig i. Linda är ytterligare en av "oss", dvs vi som blev tvingade att starta en blogg på grund av en kurs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...