tisdag 1 januari 2013

Årets första träningsbild

Efter ett nyktert (jajamensan! Så tråkig är jag!) nyårsfirande, trippade jag i förmiddags iväg till gymmet för årets första träningspass. Man ska ju inleda året som man hoppas fortsätta det...

Tyvärr småbråkar mitt ena knä lite - jag hoppas det beror på att jag har bytt till nya skor och inte att det är något som är allvarligare än så.

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer, min lägenhet genomgår just nu en existentiell kris - rättare sagt, jag genomgår krisen å lägenhetens vägnar! Jag har just upptäckt att nackdelen med en etagelägenhet är att man inte kan flytta runt på möblerna i samma utsträckning som man skulle ha velat (och är van vid!), så det gäller att kompensera med kreativitet. Vi får väl se hur det går...!

1 kommentar:

  1. Nykter nyårsafton för mig också. Känns helt OK. God fortsättning på dig också! Hoppas att du 2013 bor in dig i din lya!

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...