onsdag 30 januari 2013

Ögon-fynd

Det har varit tunnsått med rea-fynden ett tag, inte bara här hos mig utan överlag, tycker jag - framförallt på skönhetssidan. Men den som söker ska finna och häromsistens snavade jag över ett riktigt praktfynd. Blek som jag är tycker jag inte att blåsvart mascara alltid passar på mig, utan kan bli lite hårt och "vanliga" brun-svarta mascaror blir alltid för ljusa. För några år sedan hittade jag (på rea, förstås!) Bare Escentuals Espresso-mascara som jag tyckte passade perfekt men när den tog slut och jag ville ha mer kunde jag inte hitta den någonstans. Men nu - NUUUUU! - har jag hittat den på Kicks och till ett riktigt bra pris, dessutom - 50kr kostade den, har kostat 145kr, så jag passade på att köpa två st med en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...