måndag 25 mars 2013

Då var det dags igen...

Då var det utförsäljning på Casall igen och eftersom jag har en jätte-tandläkarräkning i min framtid och inte alls har råd att köpa en massa onödiga träningskläder, så hängde inte Conny och jag på låset den här gången, utan vi behärskade oss berömligt och gick inte dit förrän efter jobbet! (De öppnade 12, så vi stod ut i fyra och en halv timme!)

Väl på plats höll vi också igen och jag hittade bara några småsaker...:

Ett svart linne...

...som passar bra under en ljusgrå t-shirt!

Tre par träningsbyxor, varav två par med ficka med dragkedja baktill. Det behöver jag verkligen, jag har bara ett par med ficka med dragkedja och det var urjobbigt i somras när jag var tvungen att tvätta dem stup i kvarten! Nu har jag två par till! :-)

En svart t-shirt!
En orange behå och en snygg, svart huvtröja!

Och ytterligare en svart behå, sådana kan man inte få för många av!
Allt detta för bara 1500kr!

Det blev en hel del svart den här gången till skillnad från förra året när jag i princip bara köpte en massa färglada linnen!

Och nu när min tand inte värker så fort jag andas längre så ska jag sätta igång och träna ordentligt igen - i mina nya, snygga träningskläder!

3 kommentarer:

  1. Oh sååå fina kläder!! Visst var vi jätteduktiga och köpte inte för mycket onödiga saker!!
    Men du har "min" svarta tshirt!! Jag vill ha en!!
    Imorgon kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ursäkta att jag "snodde" den ur din säck men vi får hoppas att de har en åt dig också imorgon! Eller jag kanske ska ta en sväng idag också och kolla lite...? ;-)

      Radera
  2. Om du ändrar dig jag tar emot den svarta tshirten!
    :)

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...