onsdag 13 mars 2013

Tandtroll


Jag har haft ilningar och ont i en tand (eller två!) i ungefär en vecka och idag var jag hos tandläkaren. Det verkar vara en (eller eventuellt två!) gammal fyllning som spökar och nu sitter jag här med en provisorisk lagning och praktiskt taget ingen känsel alls i högra sidan av ansiktet. Med lite tur går det att rädda den stackars nerven annars blir det rotfyllning (och det, har jag hört, är inget roligt alls!).



Det är också en himla tur att Istanbul-resan inte blev så dyr som jag hade tänkt mig och att jag faktiskt fick lite pengar över - de lär behövas till tandläkarräkningen! Bara besöket idag gick löst på 1250kr! Blir det mycket krångel lär jag väl vara tvungen att sälja lägenheten för att betala tänderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...