torsdag 16 maj 2013

Brickor

Jag har upptäckt hur bra det är med brickor på senare tid. Jag brukade anse att de var slöseri med plats och det enda man kunde använda dem till var att få frukost på sängen (och det får man ju ändå aldrig) men jag börjar mer och mer inse hur allmänt användbara de är. Och dessutom kan man bara ha dem som inslag i inredningen...
Som hemmagjord adventsljusstake...

Som skydd för droppande stearin...

Som uppläggningsfat...
Dessutom är de ju knappast dyra - jag har köpt mina på Lagerhaus för 79kr/st (om jag inte minns fel), så man kan ju köpa några och variera sig med... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...