måndag 6 maj 2013

Glömsk!

Idag höll det på att sluta, om inte med katastrof så åtminstone med ett visst obehag efter mitt träningspass! Efter att jag hade svettats riktigt duktigt på crosstrainern och precis skulle in i duschen, upptäckte jag till min fasa att jag inte hade så mycket som en droppe duschcreme med mig. Jag hade allt annat med mig - ansiktsrengöring, ansiktsvatten, dagcreme, ögoncreme, deodorant osv osv - men inte någon kroppsrengöring alls. Just som jag var på väg in i duschen för att tvätta hela kroppen med Decleor Cleansing Gel, blev jag räddad av en medmotionär som generöst donerade en rejäl klick av sin egen duschcreme! I och för sig tror jag väl inte att världen går under om man måste duscha av sig med bara vatten för en gångs skull men det känns liksom säkrare med duschcreme.
Platsen där det fasansfulla ögonblicket utspelade sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...