fredag 31 maj 2013

Lunchvackert

Idag var det svårt att gå tillbaka till grottekvarnen (även kallat kontoret) efter lunchpromenaden men man var ju så illa tvungen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En regnig dag i källaren

Det behövs lite regn ibland, så man kommer sig för att städa lite i källaren. Och under lördagens skyfall passade det ju alldeles utmärkt.  ...