fredag 31 maj 2013

Lunchvackert

Idag var det svårt att gå tillbaka till grottekvarnen (även kallat kontoret) efter lunchpromenaden men man var ju så illa tvungen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...