lördag 29 juni 2013

Bråvalla-festivalen

Nu har jag återhämtat mig lite från festivalyran - man är ju inte tjugo längre... Jag hade faktiskt tänkt att mobilblogga under själva festivalen men med 25000 andra mobiltelefoner där var det inte så himla lätt att få kontakt med omvärlden. Dessutom hade jag - av utrymmesskäl, tydligen, inte vet jag! - valt att lämna laddsladden hemma, så efter ett tag var batteriet nästan slut pga att jag försökt ladda upp bilder så många gånger!

Men vi lyckades i alla fall passa in den bästa dagen, det ösregnade i torsdags och det ösregnade idag men igår var det perfekt, t o m lite molnigt så man slapp stekas ihjäl men torrt!

Det har varit riktigt roligt, jag har fått flera nya idoler, bl a Albin Myers och Frank Turner and the Sleeping Souls, jag har köpt en Green Day-kasse och jag har fått ett minne för livet. Tyvärr var inte min rygg lika förtjust, när jag kom hem hade jag så ont i både ryggen och ena benet att jag var tvungen att ta en värktablett för att kunna somna. Men, men - man måste ju offra något!

Dessutom var det en nostalgitripp, trots att jag är så gammal minns jag faktiskt vilken byggnad jag jobbade i...
I huset i bakgrunden jobbade jag! :-)


Green Day


Killar har det lätt, dom!

Albin Myers!
De tappra få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...