onsdag 5 juni 2013

Tårtfest på jobbet

Idag bjöd vi på fryst cheesecake på jobbet och som tur var verkade min gå att äta!
Alla fyra tårtorna!
Min tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...