söndag 21 juli 2013

Nu regnar det rea-fynd...

Det är inte klokt vad många och hur bra reor det är just nu, jag kan knappt gå utanför dörren utan att bli tacklad av ett rea-fynd som kräver att jag köper det och tar hem det! Och jag har fyndat, det är nästan så t o m jag börjar tycka det är rätt mycket, faktiskt... Jag törs inte visa allt på en gång - utifall psykologerna börjar ringa och erbjuda sina tjänster som förra gången - så jag tänkte portionera ut dem lite då och då.

Dagens stjärnfynd är i alla fall den här fina, gula jackan från Dobber (via MQ), den var nedsatt med 70% från 1499kr, så jag betalade 450kr - det kallar jag ett riktigt fynd!

Snygg, va!

Sedan råkade jag gå förbi Hemtex och hittade mängder av grejer som jag inte ens visste att jag behövde men som jag inte kan leva utan. Jag kommer inte ihåg vad som kostade vad men allting tillsammans gick på 250kr, något som bara satin-underlakanet skulle ha kostat!
 

Speciellt förtjust blev jag i bordslöparen (bordslöpare är ju min senaste passion) som visserligen visade sig vara lite kort men som gjorde sig riktigt bra på mitt köksbord i alla fall:


Fler fynd kommer (kanske!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...