torsdag 1 augusti 2013

Veckans rea-fynd

Jag har faktiskt köpt en bikini! Jag upptäckte nämligen att den bikini jag har är köpt på 90-talet någon gång, så det kändes som om det var dags för en ny. Inte för att jag tänkte visa mig offentligt i den (Jösses, någon måtta får det väl ändå vara!), den är mer tänkt till när jag sitter och smyger i solen på balkongen - någon gång ibland så där...

I alla fall så var det ett riktigt fynd - från att ha kostat 79kr/del och blivit nedsatt till 49kr/del så var det nu nedsatt till halva reapriset, alltså 49kr för båda delarna! På Åhléns, förstås - denna till synes outsinliga källa till fantastiska fynd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...