måndag 23 september 2013

PT

Det här kanske blir det sista inlägget på ett tag, jag är nämligen inte säker på att jag kommer att orka lyfta händerna till tangentbordet resten av veckan! (Vilket kan ställa till det lite på jobbet med tanke på att jag är webbredaktör...)

Idag var första sessionen med min personliga tränare Mette - så här ser hon ut:


(Hon må se lite och späd ut men skenet bedrar! Inuti henne bor det en riktig slavdrivare som säkert tränade gladiatorer på Colosseum i Rom i ett tidigare liv!)

Jag fick massor av nya övningar att göra och det ska bli väldigt intressant att se om jag kommer ihåg hur jag ska göra till nästa gång... Efteråt var jag så trött att jag knappt orkade duscha! Jag orkade definitivt inte lyfta armarna så högt att jag kunde tvätta håret, så det får jag ta vid annat tillfälle.

Återkommer (om jag kan)!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Kör hårt nu!!
    Hur känns det i kroppen idag?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hårt är ordet! Jag kan knappt röra mig... Men jag känner mig väääääldigt duktig! :-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...