onsdag 23 oktober 2013

Andra mötet med PT:n

Idag var det dags för andra träningstillfället med PT-Mette. Det skulle ju egentligen ha varit för några veckor sedan men då hade jag ont i halsen och förra veckan var jag ju knappt hemma något, så det var ett tag sedan förra gången. Och eftersom jag har haft svårt att hinna med hela programmet jag fick sist, så hade Mette slimmat ner det lite och bytt ut en del övningar (men dipsen försvann naturligtvis inte!!! Jag misstänkte det men hoppet dör ju aldrig, som bekant...).

En av de nya övningarna (och redskapen) var den här med gummiband:


och jag kan ju tillägga att det var nog den minst jobbiga...

Jag ser fram emot (nåja!) en djävulsk träningsvärk i morgon! 

2 kommentarer:

  1. Andra mötet?
    Men hallå? Du måste träna lite oftare för att se resultatet :)

    Kämpa på!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå! Jag tränar faktiskt inte BARA när jag träffar PTn! Mellan våra möten tränar jag på egen hand - som vanligt. :-)

      Radera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...