fredag 15 november 2013

Fjärde tillfället med PT:n

Fjärde tillfället och fjärde programmet (här går det undan!) och det här programmet var nog det värsta hittills! Hon verkar missta mig för en 25-årig idrottare och inte en aningen bedagad soffpotatis, som är närmare sanningen.

Det senaste i raden av tortyrmetoder-som-Genève-konventionen-har-missat är "Släpa ett klippblock uppför Mount Everest" (förklätt till "Höga kliv på bänk med viktsäck" för att lura FN:s observatörer!).

OBS! att det är en 15-kilos säck!!!
Jag trodde att en PT skulle göra att jag blev mer vältränad för varje gång och att det skulle kännas lättare, inte att varje gång skulle överträffa den förra i vånda. Dumma mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...