måndag 18 november 2013

I garderoben

Det börjar bli så mörkt om morgnarna nu att jag svårt att komma ur sängen (inte för att det är spelar någon roll om det är ljust...) och jag är så trött, så trött när jag ska klä på mig för att gå till jobbet att jag knappt ser vad jag gör. Så det är dags att börja göra i ordning outfits i förväg igen!

Min garderob ligger ju på övervåningen

och extraknäcker ju både som sovrum och kontor - som synes, med sängen i förgrunden och datorn lite diskret inklämd mellan sko-, väsk- och mjukishyllorna.

Men jag har ju även en liten garderob på nedervåningen där man inte får plats med så mycket annat än c:a 12 outfits.


Så nu har jag plockat ihop ett antal små outfits, som jag bara kan plocka direkt ur garderoben och sätta på mig, kompletta med underkläder och allt. Så nu kanske jag kan komma i tid till jobbet åtminstone några dagar i veckan!


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! *blygsamt* (Synd bara att ordningen inte var kvar i mer än c:a 10 minuter efter att fotona togs. Nu ser allt ut som det alltid har gjort igen! ;-))

      Radera
  2. Då känner jag igen dig igen! ;-)

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...