onsdag 20 november 2013

Julklapptips - till den som har allt...

Det finns mycket onödigt här i världen men det finns även sådant som man inte förstår hur man har kunnat leva utan när man hittar dem och det här måste ju hänvisas till den kategorin:


Jane Austen-plåster!!! Och för bara omkring en femtiolapp! Jag förstår inte hur jag har stått ut utan dem alla dessa år!

Annars suktar jag faktiskt lite efter Mr Darcy-kitet

 
 
Bara £10 - som hittat! Dessa nödvändigheter (och en massa fler!) finns att klicka hem från Jane Austen Gift Shop.
 

2 kommentarer:

  1. Underbart! Och får man sedan klädnypor som "ser ut" som karaktärerna i böckerna så är lyckan fullständig. :-)

    SvaraRadera
  2. Det vore ju alldeles... alldeles... alldeles underbart! ;-)

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...