torsdag 19 december 2013

På rätt väg

”Har inte du gått ner i vikt?”, ”Vad smal du har blivit!”, ”Hur
mycket har du gått ner egentligen?” – det är ljuv musik som jag har börjat höra
på senaste tiden. Och idag fick jag dessutom beröm av PT-Mette vid vårt senaste
pass – hon tyckte jag var riktigt stark och uthållig och faktum är (bara inte
Mette läser det här!) att jag tyckte det nya programmet kändes ganska lätt, det
är första gången!

Någonting har faktiskt hänt och det hände helt plötsligt!
Det märks både på kläder och på träningspassen och det är jätteroligt! Men jag
är bara halvvägs när det gäller att få bort kilona jag lade på mig när jag
slutade röka, så jag kan inte slappna av än. Dessutom har inte min rygg hängt
med riktigt men det kommer, säger Mette. Det ser jag fram emot…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...