måndag 2 december 2013

Stel

Femte träffen med PT-Mette och femte programmet! Och jag orkar knappt berätta om hur mycket tuffare det här programmet är än det förra... Jag får ont i nacken hela tiden och vi har kommit fram till att jag är stel som järnbalk i nacken och hela övre ryggen, så i morgon ska jag till en massör och försöka bulta ut de stackars musklerna. Jag kommer att ha värstingträningsvärk också men det gör inget, säger Mette. (Lätt för henne att säga, det är inte hon som kommer att skrika av smärta!)

I alla fall, jag ska försöka komma ihåg att mjuka upp rygg och axlar med stångövningar innan varje träningspass i fortsättningen. (Om jag överlever morgondagen, vill säga!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...