fredag 13 december 2013

Yoga

Yoga är bland det tråkigaste jag vet men när jag blev beordrad av PT-Mette att gå på ett pass, pallrade jag mig lydigt (om än lite motvilligt) iväg.


Det var inte riktigt lika mördande tråkigt som de andra (tre) gångerna jag har varit men det är fortfarande inte min grej. Jag fick kramp i samtliga muskler, en efter en, under passet och om det är meningen att man ska bli mjukare och smidigare av det kan jag meddela att det funkar alls! Jag fick ont överallt redan under passet och efteråt var jag så stel att jag knappt kunde ta mig uppför trappan när jag skulle gå och lägga mig. Och stelheten sitter kvar idag...

Jag hoppas verkligen att Mette inte insisterar på att jag ska gå fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...