onsdag 1 januari 2014

God fortsättning på det nya året!

Då har man vakat in det nya året med en massa god mat, goda vänner och - det måste erkännas - en hel del gott vin! Trots att jag var genomförkyld (den fruktade Ebbe-bacillen, ni vet!) så lyckades jag hålla mig vaken till långt framåt småtimmarna (faktum är att det kändes lättare och lättare ju längre tiden led).
Party!!!
I väntan på tolvslaget roade (?!) vi oss med att spela Julklappsspelet eller vad det hette.


Jag försökte få behålla mina chokladkulor genom att öppna påsen och äta upp så många som möjligt (och ta på alla de andra med mina förkylningsfingrar) men det hjälpte inte, tyvärr!

Maten var god och bordet var vackert dukat!
Rosorna var väldigt fina bland stjärnorna på bordet!
Så, ingen träning idag heller, alltså - förkylningen och dagen-efter-tröttheten gör att jag inte tror det är en bra idé! Jag kommer nog att få skäll av PT-Mette när vi ses nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bet Your Brain igen

  Vi spelade tydligen Bet Your Brain hos Irmeli förra året, något som jag verkar ha förträngt. ( Men bloggen ljuger ju aldrig! )   Jag minns...